Dbamy o bezpieczeństwo Twoich płatności kartą
Od 18 marca Twoje transakcje kartą będą jeszcze bezpieczniejsze.
Co to dla Ciebie oznacza?
Tak jak dotychczas będziemy monitorować każdą Twoją płatność kartą debetową i/lub kredytową (w zależności od tego, jaką kartę posiadasz), aby sprawdzić, czy nie jest ona oszustwem.
Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności z użyciem Twojej karty.
W wyniku naszej analizy płatność Twoją kartą może zostać odrzucona, a sama karta czasowo zablokowana.
Co w takiej sytuacji?
1. Otrzymasz od nas wiadomość SMS:
TRANSAKCJA ODRZUCONA Z POWODU BEZPIECZEŃSTWA
Jeśli zablokujemy Twoją kartę, otrzymasz dodatkowo wiadomość:
KARTA ZABLOKOWANA Z POWODU BEZPIECZEŃSTWA
2. W treści wiadomości poprosimy Cię o kontakt z Infolinią SGB i potwierdzenie próby płatności.
3. Zadzwoń na Infolinię SGB i potwierdź próbę płatności.
4. Dalsze płatności kartą będą możliwe.
Pamiętaj, że konsultanci Infolinii SGB dostępni są przez całą dobę.
Udzielą Ci pomocy i odpowiedzą na Twoje pytania pod numerami telefonów:
800 888 888 (bezpłatne połączenie)
61 647 28 46 (z zagranicy, opłata zgodna z taryfą operatora).
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!