Dbamy o bezpieczeństwo Twoich płatności kartą

Ocena 0/5

Od 18 marca Twoje transakcje kartą będą jeszcze bezpieczniejsze. 

Co to dla Ciebie oznacza?

Tak jak dotychczas będziemy monitorować każdą Twoją płatność kartą debetową i/lub kredytową (w zależności od tego, jaką kartę posiadasz), aby sprawdzić, czy nie jest ona oszustwem.
Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności z użyciem Twojej karty. 

W wyniku naszej analizy płatność Twoją kartą może zostać odrzucona, a sama karta czasowo zablokowana. 

Co w takiej sytuacji?

1. Otrzymasz od nas wiadomość SMS:

TRANSAKCJA ODRZUCONA Z POWODU BEZPIECZEŃSTWA

Jeśli zablokujemy Twoją kartę, otrzymasz dodatkowo wiadomość:

KARTA ZABLOKOWANA Z POWODU BEZPIECZEŃSTWA

2. W treści wiadomości poprosimy Cię o kontakt z Infolinią SGB i potwierdzenie próby płatności.

3. Zadzwoń na Infolinię SGB i potwierdź próbę płatności.

4. Dalsze płatności kartą będą możliwe. 

Pamiętaj, że konsultanci Infolinii SGB dostępni są przez całą dobę.
Udzielą Ci pomocy i odpowiedzą na Twoje pytania pod numerami telefonów:

800 888 888 (bezpłatne połączenie)

61 647 28 46 (z zagranicy, opłata zgodna z taryfą operatora).

 

powrót do kategorii
Poprzedni

Dodaj komentarz

Spodobała Ci się informacja? Zostaw nam swoją opinię
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!
Twoja ocena
Ocena (0/5)

Pozostałe
aktualności